• • • • • • • • • • • • • • Du kan også følge Gavin på FACEBOOKINSTAGRAMPINTEREST og få nyheder direkte til din inbox - tilmeld dig her! • • • • • • • • • • • • •

mandag den 3. december 2012

3 December.



Så længe lager haves, jeg har syet 35 stk :-) 


Første forsøg med Loopcam app! Have fun :-)

Kig forbi butikken og hente en gratis nissehue og postkort til din Bølle. Til dem der ikke bor i nærheden trækker jeg lod om 10 huer. Alt du skal gøre er at lægge en kommentar under dette indlæg eller tilmelde dig nyhedsmailen
Jeg trækker vinderne fredag d 7. december.




13 kommentarer:

Sine sagde ...

Jeg vil gerne være med i lodtrækningen på min datters vegne : )

Malene sagde ...

Nissehuen ville gøre min datter Emma lykkelig så jeg deltager i lodtrækningen for hende :)

Mette Aagaard sagde ...

Min Mikkel på 2 år får sin første Bølle på søndag og han vil elske at den også har en nissehue-ligesom han :-)
Glædelig december :-)

Helle sagde ...

Din-og-Flere-Giveaway-Her

SuperPrinsessen sagde ...

Vil gerne være med

Nanna_schack@yahoo.dk

Sandra sagde ...

jeg er med :)

Jesper Mortensen sagde ...

Fin blog. Vita vil ikke lade mig være i fred med de bimser, giver snart op;-)

Jesper Mortensen sagde ...

Og vi er med på lodtrækningen!

Anonym sagde ...

Jeg vil også meget gerne deltage i lodtrækningen :-)
lonekuhr@sol.dk

Helena sagde ...

Jeg er helt sikkert med tjek også min blog :-) for en giveaway

Hos Frøken Jensen sagde ...

Jeg er meeeeed ;O)

JulMahl sagde ...

Deltager :-)

JulieM93@hotmail.com

ByKirsti sagde ...

jeg vil gerne deltage

kig forbi min gavekort giveaway og del gerne din egen på fb siden danske giveaways