• • • • • • • • • • • • • • Du kan også følge Gavin på FACEBOOKINSTAGRAMPINTEREST og få nyheder direkte til din inbox - tilmeld dig her! • • • • • • • • • • • • •

mandag den 31. december 2012

Rigtig Godt Nytår!


Tak for et dejligt år med alle jer læsere og tak til alle jer som har besøgt min butik i Holmbladsgade. 
Her på falderebet har jeg lavet en lille DIY med partyhatte for Bølle Bamserne. Klik videre til Bølle bloggen og se hvordan du laver partyhattene.
•*¨*•.¸  GODT NYTÅR til jer alle ¸.•*¨’* 
*¨*•¸*¨*•¸¸♥¸¸.•*¨*¸.•*¨’*

1 kommentar:

Hos Frøken Jensen sagde ...

Rigtig godt nytår til dig og dine også.

Jeg glæder mig til at se din butik i min barndomsby.
Jeg voksede op i Lyneborggade og senere i Urbanplanen.

Jeg har planlagt, at en af årets fridage - skal bruges på en tur til Gavin Børnetøj og jeg GLÆDER mig.

Rigtig godt nytår herfra.
Betina