søndag den 4. januar 2015

Vind uldfutter til mor og barn.

Så er vi tilbage efter en dejlig juleferie og vi begynder året med en GiveAway - som noget nyt vil der være en GiveAway hver måned.

Vind to par Gavin uldfutter, et par i størrelse 37 til 40 og et i baby størrelse 0 til 12mdr.


Deltag her, på Facebook, Instagram eller kig forbi butikken og læg dit navn i puljen. Du er velkommen til at deltage alle steder -  jo større chance har du for at vinde  (▰˘◡˘▰)

En vinder trækkes 31 januar og en ny GiveAway skydes i gang. 
Gaven skal afhentes i butikken.

8 kommentarer:

Unknown sagde ...

Uhh! DEM kunne jeg godt tænke mig at vinde, til at varme mine ellers altid kolde fusser! I str. 40. & så må babyfutterne tilkomme min veninde´s lille dreng, der kommer til verden engang i februar.

randiglensbo.dk sagde ...

De ser dejlige og hyggelige ud. Jeg har ingen baby, men der er en i familien :-)

Pia Merete Eriksen sagde ...

Håber jeg er heldig.
tagelaursenpiaeriksen@gmail.com
herframinverdengaer.blogspot.dk

Nanna sagde ...

Øv øv at denne lækre give away kun er for dem der bor i nærheden. Jeg bor i Sønderjylland og har derfor ikke mulighed for at afhente i Kbh. Pusserne ville ellers passe både mig og min datter på 4 mdr.

Isa Larsen sagde ...

Nej hvor fint, min tante er gravid så det ville være rigtig dejligt hvis jeg kunne vinde lidt til hende:)

isabella.juel.larsen@gmail.com

Lola sagde ...

Uh, det lyder godt! :)

Solelskeren sagde ...

Det ville være skønt <3.

aaselejboelle@gmail.com

Anonym sagde ...

Ejjj den ville jeg gerne vinde, og de ville være så fine til min lille dreng :)
Christine

christine_mp@hotmail.com

Stabeltårn i silikone.

Liewoods version af det klassiske stabeltårn i silikone . Pris 220 kr.